torsdag 21 februari 2013





Det är något speciellt med tulpaner, dessa fick jag av maken på alla hjärtans dag. Nu börjar de vissna i vasen men det är svårt att slänga dem ;) Längtar efter vårblommorna i trädgården, solen skiner just nu och då kommer vårkänslorna som på given signal.





Scones är alltid lika populärt som mellanmål, brödkorgen kommer ända ifrån Afrika och är en gåva från en vän. Tekannan ropade mamma in åt mig på en auktion för länge, länge sedan.




En kaka med blåbär är aldrig fel det heller, lite lagom kletig i mitten också... Undrar vad jag ska baka för kaka till helgen?

2 kommentarer:

Annika sa...

Välkommen tebaks i cyberrymden...:))) själv är jag MYCKET off just nu o har varit ett bra tag men surfar runt o kollar lite ibland... har tänkt försöka ta mig i kragen nu när våren och ljuset kommer... blir så himla fikasugen när jag ser dina fina kakor.... Kram Annika

promenader på landet sa...

Vad mycket du bakar och blåbär är aldrig fel:) Hoppas det är bra med dig kram från Maria