onsdag 24 februari 2010

Lill-lördag!


Har återhämtat mig sakta men säkert, vardagen är allt bra i jämförelse med sjukdagar i sängen. Även om man mest jobbar och jobbar... Tjejerna var hos farfar och "farmor C" i helgen, de fick se High school musical i Örebro som de fick biljetter till i julklapp. De var trötta men mycket nöjda tjejer som vi hämtade upp i Karlstad på söndagen. Då jag naturligtvis passade på att gå en runda på Ikea :-) Mat och dryck bjöd svärfar på, "tack så mycket!" får jag lov att säga då jag vet att de läser på min blogg :-D

Vovsingen Diva växer så det knakar! Inte visste jag att det går så fort, men hon tror att hon fortfarande är lika liten, speciellt när hon ska gosa in sig i halsgropen på mig.

Grattis till E. som fått en flicka! Och grattis till min systerdotter som fyller 9 år i morgon, jag kommer gärna på kaffe och tårta!


Ha en härlig torsdagskväll, kram!
***

6 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Så bedårande söööt! Lite busig också kan tänkas.
Ha det gott//Anna-Lena

Sköna o Gröna Ting sa...

God morgon Eva!
Vad härligt och läsa att du nu mår bättre:)
Så pass bra att du orkade med en tur på IKEA!!!!
Jag minns att för si så där fem år sedan så blev jag bannimej dålig när jag var just på IKEA, japp.., dålig i magen och det var väl den ändå gången jag längtade efter att komma ifrån IKEA:(((

Diva har blivit stor.., hon är ju bara för söt!
Hon kommer väl och tro att hon är liten bebis länge till och fortsätta krypa upp till halsen på dig Eva:)

Ha en skön torsdag...
Kram
Marianne

Trollmor sa...

Vad skönt att du mår bättre.
Vilken liten fyrfota busa :-)
Hoppas att du får en fin helg,
kramar Trollmor

Sjabbig men chic sa...

Men vad otroligt söt den lilla vovsingen är. Ljuvlig!
Och vad roligt att gå på IKEA. Jag och Gry ska ta en tur nästa helg med IKEA på lördagen, mys på hotell och sen fotbollscup på söndagen. Kul, kul, kul!

Kram Lisa

promenader på landet sa...

Sååå söt förstår att alla faller för dessa ögon.... Ha en skön helg! Kram Maria

Sjabbig men chic sa...

Önskar dig en fin söndag!

Kram Lisa