söndag 11 april 2010

VARNING! PÅSKBILDER!


Saras påsktårta




Den var sagolikt mäktig men god! Chokladmouse och hallonsylt i två lager och tryffel ovanpå. Den ska jag göra flera gånger...

Jag hittade kameran, eller rättare sagt maken gjorde det...i en annan jacka som jag visst hade på påsk...Tack! Så om ni ursäktar så visas här påskbilder ;-D




Jag har ont när jag sitter, står eller går för länge. Ligga går bra efter att ha stoppat i sig 150mg Lyrica! Tur att det finns piller mot det mesta, nu väntar jag på att kallelse till operation ska komma i brevlådan. Försöker jobba, barnen är så goa som visar förståelse när "fröken" inte kan böja sig hur som helst. Det är ett underbart jobb, speciellt nu när vi kan vara ute så mycket i vårsolen!
Ha det bra, kram!
***

7 kommentarer:

hönemor sa...

Hej du, vilka fina bilder, tur ni fann kameran. Kram o Puss.

Annika sa...

Härliga påskbilder det..... hoppas du piggar på dig .... inge kul när det krånglar.... har lite småkrämpor ja mä som ska åtgärdas med det snaraste.... man blir ju så suuur när man har ont.... Men ha en riktigt skön söndag nu... Kram Annika

Anna-Lena sa...

Du får gärna visa påskbilder...vilken tårta! Ser hur smarrig ut som helst! Jag skulle snart rulla fram om jag åt av dina godsaker.
Kram Anna-Lena

Hanna - Bakfnatt sa...

Mums vad den där tårtan såg god ut! Hallon och choklad.. mmm! Mysiga påskbilder också =) Så fint att din man fann kameran! Hoppas att brevbäraren kommer med det efterlängtade brevet snart! Kram Hanna

Anonym sa...

Tänk att du överhuvud taget orkar jobba med din värk! Hoppas du inte behöver vänta alltför länge på operationen.

Du har en underbar förmåga att leva i vardagen med allt vad det innebär. Och du fortsätter att baka och pynta... det tycker jag är fantastiskt starkt gjort. Att se det positiva i livets alla skeden är en gåva. Den har du.

Ock kakan ser supergod ut!

Lycka till med allt du tar dig för.

Stor kram från Eva-Mari

Sjabbig men chic sa...

Men åh , tårtan ser helt underbar ut! Vet du, jag hoppas att du snart får operera dig och jag ska tänka på dig jättemycket och nu får det vara bra sen!

Massor med kramar till dig
Lisa

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga påskbilder. Hoppas att det löser sig med operationen så snart som möjligt. Inte kul alls att behöva ha så ont.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis