fredag 2 juli 2010

Fredag!

Sommarvärme är härligt, för man får väl inte klaga...men nog tar det extra på krafterna när det är så varmt. Äter mycket glass och läser Ernsts sommar bok som underbara "Lång-E" givit mig! Jag är lyckligt lottad som har så fina och underbara människor omkring mig, sååååååååå skönt att vara hemma. Annars är det lite tider att passa: vårdcentral, öppen vården, arb.terapi och läkarbesök ... mycket att hålla reda på , det är tur att jag har en kalender för närminnet har tagit stryk av all stress! Nu ska jag inte bli långrandig och självömkande ;-), utan önskar er alla en god natt och många kramar från mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

härligt att Ernst gläjer dig! har du beställt tapet än? förstår om maken inte kan välja mellan alla fina foton... Tack för en härlig fm tillsammans! Du är bäst! E

Ullis/Leva på landet sa...

Låter väldigt skönt att äta glass och läsa härlig bok.
Ha det riktigt bra och sköt om dig!
Kram Ullis

Anonym sa...

Så skönt att höra att du mår bättre och börjar komma igång så sakteliga! För hur det än är så är det i vardagen livet ska kännas bra. Och Ernst är en god inspiratör! Ha det fortsatt bra och ät mycket glass, det är säkert bra för minnet;)

Sköt om dig.
Kram Eva-Mari