onsdag 7 juli 2010

Onsdag

Jag har fått tillbaka min underbara vardag, är igång med bakning som jag älskar men lite mer måttfullt ;-) Gåtränar och faktiskt orkar jag lite längre utan att stanna och vila på rollatorn för varje dag. Det är så mycket lättare denna gång jämfört med för åtta år sedan, för då var det höst och vinter under min rehabilitering. Nu skiner ju solen, och allt blir så mycket lättare då! Men fy vad det kliar i kroppen efter att genomföra ideér i hem och trädgård, och så får jag inte lyfta eller överanstränga mig...hm inte lätt när viljan är starkare än kroppen ;-) Igår bjöd grannarna på grillat och en supersmarrig cheescake, gissa om jag ska ha receptet på den! Så fort jag har letat upp kameran så ska jag visa mer av mina vardagliga mirakel :-) Kram!

5 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Åh vad skönt att höra att det går bättre och bättre för dig. Fortsätt kämpa! Jag längtar efter dina härliga bakverk...
KRAM :)

Susanne T sa...

Glad att du är på g. Önskar dig en underbar fortsatt sommar Kram från Susanne

Anonym sa...

Verkligen härligt att du känner livet i dig igen! Och att du börjat baka är nog ett gott tecken!! Ta det lugnt bara... du hinner nog det du vill göra i sinom tid!!

Sommarkram till dig.
Eva-Mari

Ullis/Leva på landet sa...

Att du är igång och bakar igen låter helt underbart. Man mår ju så mycket bättre när man har något kul att göra.
Sköt om dig!
Kram Ullis

Hanna - Bakfnatt sa...

Så skönt att du är tillbaka och att det går framåt för dig!! Tack för att det är skön sommar - och att det mesta känns så mycket lättare då! Stor kram på dig!!