onsdag 22 september 2010

Onsdag

Jag ligger på sängen och tar igen mig efter en för mig lång promenad. Genade över Botaniska trädgården, kollade in vackra blomrabatter och deras affär. Mycket fint att titta på, böcker och servetter med vackra motiv. Sedan tog jag mig över bron till Slottsskogen, där tittade jag på supersöta sälar! Solen har varit framme även idag, så det är ju underbart att vara utomhus. Men på vägen hem klagade fötterna högljudt! "Var du tvungen att gå så långt!" sa de :-)

Strålningen går bra, men jag tycker inte om all väntan...tänk att så många är i behov av att stråla tumörer. Trevliga människor på hotellet. Lugnt och skönt, vill man vara social går man ut i matrummet annars är det en helskön säng med tv framför som gäller. Risk för att jag blir lite förslappad, men varvar vila med ben-och ryggstärkande övningar och jakt på mat ;-)


5 kommentarer:

Inas sa...

Hejsan vännen!
Ja, det är härligt att gå långt även om fötterna inte alltid gillar detta. Hoppas att det går med strålningen även om det är lång väntan. Hoppas att du hittar några bra tidningar och tv program, sköt om dig kram Ina

Ullis/Leva på landet sa...

Det är ju lätt att det blir lite för långt när man är ute och promenerar. Märker man ju först efter ett tag och så ska man ju hem också.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Lovisa sa...

Tack !!!

Bra att strålningen går bra hoppas det fortsätter så och att du slipper alla biverkningar !!

kram

Anonym sa...

All lycka önskar jag dig. Förstår din frustration. Hoppas du har en rejäl bokhög med dig? Eller går det inte att koncentrera sig på läsning?

Ha det så bra du kan!
Kram Eva-Mari

Sjabbig men chic sa...

Hoppas att du mår bra och att det går riktigt bra för dig nu. Skäm bort dig ordentligt.

Kram Lisa