fredag 1 oktober 2010

Kalasdags!

Här pågår ett Harry Potter kalas. Sex tjejer som skulle fira yngsta dottern som fyller 9 år i morgon. Hon ville se på film nr. 6 av Harry Potter serien, hmm det verkar som de gör sattyg i stället... och kalaset ska pågå i tre och en halv timme...ojojoj nu hör jag duschen också! Jaja, det är väl bara att stå ut. De har ätit korv och bröd, glass och kakor så det är väl överskottsenergin som ska ut. Trots allt kul att vara hemma, nu har jag gått i genom en tredjedel av strålbehandlingen!

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Barnkalas kan gå vilt till ;) Hoppas att din dotter hade kul. Skönt att du får vara hemma lite.
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis

Sjabbig men chic sa...

Tårtan ser supersmarrig ut! Säker på att kalaset blev lyckat och så hoppas jag förstås att du har haft en underbar helg!

Kramis Lisa

annika sa...

Det är kul att ha kalas förstår jag! Tårtan ser väldigt god ut.
Du är en kämpe du...
Jag satt och läste olika bloggar och kom på att det var ett tag sen jag läste om dig. Då letade jag reda på din blogg och har läst inlägg från i somras och framåt. Verkar tufft att vara borta under veckorna men måste man så går det.Så är det ju tidsbegränsat och då står man ut.
Sköt om dig tjejen
Må-bra-kram
annika

Anonym sa...

Jag kan höra fnittret ända hit... de har säkert hur kul som helst! Smarrig tårta, du har visst hur många recept som helst i lager?

Sköt om dig och må så bra du kan.
Kram Eva-Mari

Lovisa sa...

kul med kalas ååå tårtan Mmmmm