fredag 12 november 2010

Fredag!





Så här såg det ut när jag låg redo för strålning. Hm, ja man får inte vara blyg som ni ser... Sköterskorna som jobbar på rum 4 är jätte snälla och verkligen mån om sina patienter. Bilden ovanför är en av alla vackra Dahlior som fanns på Botaniska Trädgården.

Nästan alla presenter som jag fick på min födelsedag fick plats på bild. Det fattas en vit duk som svärmor och svärfar köpt och krukor, ljus och tights som sitter på!


Kunde ju inte låta bli lite tårtfotografering...




Klart att Diva ska vara med på bild! Här busar hon med ett tuggben i soffan, dags att tvätta överdraget tror jag minsann!


****

11 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Så härligt med lite tårtbilder igen! Nej, blygheten får man allt strunta i. Det viktiga är ju att få den hjälp som finns att tillgå.
Sjukhuspersonal är fantastisk,så underbara när livet är svårt.
Gott å höra av dig igen!
Kram

Anna-Lena sa...

Grattis glömde jag ju :)

Sjabbig men chic sa...

Hoppas att du har haft en jättefin helg! Jag följde med min mamma på strålning några gånger så jag vet hur det ser ut;)

Kramis Lisa

Laila sa...

grattis i efterskott vännen! Stor kram Lallis

Anonym sa...

Grattis i efterskott, min vän! Oj, så mycket presenter... och olika bakverk:)

Tänk vad du får gå igenom! Hoppas du har det bra och mår någorlunda. Det är nog dagsformen som avgör. Tur att du har Diva som MÅSTE ut på promenad... hundar är underbara för ens välbefinnande!

Sköt om dig.
Kramar Eva-Mari

Susanne T sa...

Så skönt att se att du är hemma igen. Önskar att du får tillbaka all kraft och ork igen.
En varm kram från Sus

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej góa Eva!
Grattis i efterskott vill jag säga innan det glöms bort.
Jag blev nämligen så tagen av bilden där du precis skall till och få strålning..., lille vän hur mår du nu?
Skall du behöva åka igenom den maskinen många gånger?

Visst uppskattar man personalen på alla sjukhus, några är förståss bättre än andra men vi uppskattar deras höga insats i sina arbeten.
Hoppas att du snart är tillbaka igen med massvis av ny energi.

Ta väl hand om dig Eva.
Kram ♥
Marianne

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis i efterskott. Skönt att du är hemma igen. Hoppas att du får tillbaka kraften nu så att du orkar det du vill.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att allt är så bra som det kan vara.
Önskar dig en riktig ♥GOD JUL♥!
Kram Ullis

Annika sa...

Kikar runt lite så här på môran för att önska dig en underbar fröjdefull julafton.... Kram

Hanna - Bakfnatt sa...

Vill önska dig en god jul! Precis som Ullis skrev ovan så hoppas jag att allt är så bra som det kan vara! Kram