onsdag 31 mars 2010

Blä!


Röntgade ryggen idag, fick veta att en ny tumör har växt fram...inte så kul direkt, förra gången var snart åtta år sedan. Tur att jag har så många goda vänner och stöttande släktingar, det värmer att de tänker på mig :-) Nu får jag vänta på kallelse till Sahlgrenska och hoppas på det bästa, påsken ska firas i alla fall med både god mat och tårta...och kanske får man smaka av barnens påskgodis från deras påskbrev... Tyck lite synd om mig och lämna gärna en kommentar, kram!

13 kommentarer:

Hanna - Bakfnatt sa...

Usch då! Hoppas att du får en fin påsk trots omständigheterna! Kram Hanna

Anna-Lena sa...

Fy,inte roligt att få ett sånt besked. Förök att tänka positivt trots allt. Mång stärkande kramar till dig från mig<3.
Anna-Lena

Susanne T sa...

Hej, har följt din blogg ett tag. Förstår att det var ett tungt besked att få och jag ska tänka på dig i mina böner.
Hoppas du och din familj får en go och skön påsk och att du kan slappna av trots det besked du fått.
En varm kram från Sus.
Ps jag bakade också Noblesser idag, gott så.Ds.

Inas sa...

Hej Vännen!
Visst tycker jag synd om dig! Med sådant besked usch... Jag kan ju be för dig. Det är alltid svårt att veta vad man ska säga i sådana lägen och här med... Men vi får be och hoppas på att läkarna kan fixa det denna gång med och bättre så att det inte kommer tillbaka. Ta och njut av påskens goda mat och gemenskap och hoppas att du får många kramar i helgen. Du får i alla fall många av mig just nu KRAM Hoppas att du får en go påsk. Ina

Sköna o Gröna Ting sa...

Käre vän, det gör mig ont att läsa detta!
Men hur har du det, kan du fungera som vanligt eller blir du "hindrad" av att kunna sköta saker och ting?
Stackare.., jag tänker på dig och hoppas att det kommer lösa sig smärtfritt vännen.

Skickar med både krya på dig kramar och påsk kramar
Marianne

Interiörboden sa...

Hej!!

Usch....vad hemskt...men du kommer att klara det...jag blir så ledsen att läsa detta, jag ber för dig!!!

Jag vill önska dig en GLAD PÅSK!!
Hoppas att du får en jätte fin helg, med mycket god mat och mycket, mycket påskgodis :)

Kram Sandra/Interiörboden

gulle hexan sa...

Nääe fy fasen säger jag!!
stackars dig.. förstår verkligen den känslan *blää*
hoppas det går å ta bort snabbt!!
kramaar !

Anonym sa...

Nej... så tråkigt besked. Fast det behöver inte betyda det värsta! Hoppas du inte får vänta alltför länge innan du kommer i behandling. Oron är ju värst!

Så bra att påsken kom så lägligt och suddar bort de skarpa kanterna. Med barn, familj och vänner runt dig kanske det känns lite mindre hemskt?

Jag tänker på dig och vill ge dig en riktigt varm påskkram.

Eva-Mari

Ullis/Leva på landet sa...

Jobbigt besked att få så här alldeles innan påsk. Hoppas att det löser sig på bästa sätt och att du blir av med värken så fort som möjligt. Tänker på dig och hoppas ändå att ni får en riktigt skön påsk tillsammans med familj och vänner.

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!
Kram Ullis

promenader på landet sa...

Tänker på dig och skickar många styrkekramar till dig!/ Maria

Hanna sa...

Goda kakor här under.
Kram
Hanna

Lyktor och Tyg sa...

Nä så tråkigt, jag tycker verkligen synd om dig. Hoppas på det bästa för dig och din familj.
Kram Kristina

Sjabbig men chic sa...

Men kära nån. De där jävla tumörerna som ploppar upp än i den ena och än i den andra och än här och än där. Man måste bli en krigare. Sänder all styrka jag kan hitta till dig. På den bara!

Kramis Lisa