söndag 14 mars 2010

Söndag




En härlig helg som gick allt för snabbt. Strålande väder, underbar familj och goda bakverk ;-) och dessutom vann ju rätt låt på melodifestivalen! Ovanför en chokladrulltårta med mosade jordgubbar och grädde.


Maken önskade sig en banankaka...


Den blev lite torr, så idag fräschade tjejerna upp den med mosade jordgubbar och grädde och dekorerade med överblivet lördagsgodis!


Denna smarriga pastasallad med kyckling fixade maken ihop till lunch , gött!


Äldsta dottern har valt vårens skor, nu väntar hon bara på att snön ska smälta bort. Jag är lite kortfattad denna gång, klockan är mycket och John Blund har strött sand i mina ögon. God natt och sov så sött!
***

5 kommentarer:

hönemor sa...

Hej du gumman min, tack för besöket och den goda rulltårtan, den smakade sommar. Fina skor hon valde, vi får hoppas att all den här snön smälter fort. Hälsa gubben att han är duktig på mat. Puss o kram.

Anonym sa...

Så mysigt ni har det... mycket smarrigt!! Håller med dig om att rätt låt vann! Söta Anna med sin lite blyga framtoning och speciella röst är väl värd att lyftas fram. Gillade henne även i Idol. Men om hon vinner i Norge... det är en helt annan femma!

Hoppas solen ger din en och annan fräken!
Kram Eva-Mari

Sjabbig men chic sa...

Som vanligt mycket gott! Blev väldigt sugen på pastasallad med kyckling nu av någon konstig anledning;)
Supersöta vårskor!

Kram Lisa

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket gott på en gång. Visst vann rätt låt på melodifestivalen. Det tycker jag också.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Annika sa...

Mycket godsaker där du...:) sitter o försöker komma ikapp på bloggarna jag... har haft en liten paus... ibland tryter lusten o jag bara läser allt kul utan att kommentera.... men nu så.... vilka snygga vårskor... nu får vi hoppas den kommer då.... idag har vi ösregn här men jag ska på loppistur så humöret är i topp... Kram o trevlig helg... Annika