tisdag 9 mars 2010

Äntligen!


Har varit utan internet i en vecka! Det gick bra de första dagarna, sedan började jag längta efter bloggandet och facebook. Men nu idag var problemet lagat och jag kan få visa mina fina bakformar som jag skickade efter från nätbutiken Förr. Så klart att de måste provas ...



Slog på stort och köpte mig en kökshandduk på ica häromdagen också ;-)



Kul med små detaljer som piggar upp! Det brukar bli en bukett tulpaner till helgen i samma syfte :-)


Ha en fin vecka, kram!
***

6 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Tur att du tillbaka igen! Fina formar gör att det ser ännu godare ut! Tulpaner från ica är verklig vardagslyx som jag gärna kostar på mig.
Kram Anna-Lena

hönemor sa...

Hej du gumman min, är det inte kostigt, vad en kan bli beroende av en dator. Fina formar, är dom miljövänliga? fniss. Handduken var snygg. Ha en bra vecka så syns vi kanske till helgen. Puss o Kram.

Anonym sa...

Vilken rolig kökshanduk! Om den finns på ICA så ska jag köpa en idag åt mitt äldsta barnbarn som ska få en kokbok nästa födelsedag... hon fyller 18!!

Trevlig solvecka önskar Eva-Mari

Sjabbig men chic sa...

Utan dator i en vecka... det är snudd på katastrof. Tänk vad märkligt det har blivit. Skulle inte ens kunna hålla reda på barnens träningar. Härliga muffinsformar!

Kram Lisa

Inas sa...

Hej Vännen!
Va fina muffinsformarna var... klart att man måste pröva dem. Man kan nästan tro att du har köpt handduken på någon fin inredningsbutik.. och inte på ICA. Tack för att du tittade in hos mig i går. Ha en fortsatt bra dag i solskenet, och goa kramar Ina

Ullis/Leva på landet sa...

Så tråkigt när allt inte fungerar som det ska. Hoppas att det ska går bra nu. Härligt att baka muffins, var ett tag sedan jag gjorde.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis