onsdag 11 november 2009

Hipp hurra...


det är min födelsedá! Kunde tro jag fyllde jämt, så fina blomster och paket som jag fått! Tack för gratulationerna! Praktfulla rosor från maken, finns det något finare :-) och biljetter till Takida konsert och Robbies nya skiva! Jag är så glad! Sötaste sakerna hade barnen själva tillverkat, kort och plåsterväska m.m.



Blommor från söta arbetskamrater, like you all!

Chokladklubbor till kaffet från Bo och C., choklad o krukväxt från grannfruá... hur kan de tro att jag gillar choklad...;-)


En liten kaka ville jag allt ha på min dag, mycket choklad och kokos ska det vara!

I bakgrunden syns de nymålade kakelplattorna, jag och en väninna åkte till Spa och maken fick vara hemma och måla! Fin arbetsfördelning vi har här hemma ;-) Han ska dock få lacka dem också, vill ha högglansigt som jag tänkt mig. Även vardagsrummet fick en skvätt med färg. Är inne i en riktigt röd period :-D


"Ska det vara gult till påsk eller?" Undrade min käre make med ett småleende... visar nog mer från rummen när vi har städat, nu ser här ut som ett mindre katastrof område...

Ha det bra!
***

12 kommentarer:

Maria sa...

ÅH jätte stort grattis till dig!!
Vad fina grejer du fått:)
Visst är det härligt med presenter;-)
Kram på dig ha en super härlig kväll!!

Unknown sa...

Grattis på din födelsedag tur att jag råkade hamna här hos dig så jag kunde gratulera dig!=)

Åhh,så vackra rosor och blommor du fått så granna färger!Och så härlig chokladkakan ser ut och fint med röd färg på tapeterna nu till Jul!

Önskar dig en skön kväll,
kram Maria

hönemor sa...

Grattis på födelsedagen gumman min, vilka fina blommor och saker du har fått. Vi syns på lördag. Puss o Kram.

Vardagens guldkorn sa...

Å grattis på födelsedagen!! Dina inlägg uppdateras inte på min blogglista av någon anledning så jag har ju missat massor av inlägg =0( Jag trodde att du gått i tidigt ide =0) Men här verkar allt flyta på... härliga presenter!
Må så gott!
Kram Linda

Emily sa...

ååh GRATTIS!!!!

Vardagens guldkorn sa...

Aha, nu syns du hos mig igen!! =0) Kul! Nu ser jag när du uppdaterar!
Kram Linda

Anonym sa...

Grattis min vän... hoppas du får ett nytt bra år.

Kram Eva-Mari

Inas sa...

STORT GRATTIS!
På födelsedagen, och ser att du har haft en bra dag. Det blev ju snyggt med rött.. Kan man måla kakel, finns det särskild färg till det? skulle nog behöva måla våra gröna kakel i köket.

Ha det så gott och goa kramar Ina

gamla skolan sa...

Stort grattis ! Härligt att få bli så firad , med blommor och choklad ! Önskar dig en trevlig helg ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Jannice sa...

Vad härligt med blomster, grattis i efterskott!

gulle hexan sa...

stort grattis till dig.. i efterskott:)
härligt med så fina presenter..det lyser upp:)
kram

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis i efterskott.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis