tisdag 24 november 2009

Tisdag


Går fortfarande omkring i Takida- rus :-D, Så bra de var!



Här är ett exempel från livespelning från Karlstad tidigare på dagen, hittade inget klipp från kvällen...






Tack käre make som ordnat biljetter! Härligt med hotellövernattning och shopping i Karlstad dagen efter. Detta kan jag leva länge på :-)
*
Idag har jag bakat matbröd, tjejerna tog det som hamburgerbröd till mormors goda köttfärslimpa! Nu ska vi se på Halv åtta hos mig, kanske lite inspiration till helgens middag...
Ha det bra!
***

7 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej Eva! Vad kul att få komma i väg och göra något extra i den här grå vardagen! Som tur är så blir det ju snart ljust av alla adventsljusstakar! Må så jättegott goa bloggvän! Kram Maria

Ullis/Leva på landet sa...

Låter ju toppen. Tycker också att Takida är bra. skönt att få komma iväg och mysa lite.

Kramar Ullis

Sköna o Gröna Ting sa...

Skönt att höra att du var nöjd med både Takidas liveuppträde och hotellövernattning men hur gick det med shoppingen då:) :)...?
Handlade du något mysigt eller nöjde du dig med fönstershopping?

Nu skall jag iväg och posta en massa paket, sålt en hel del på Tradera nu och det är så himla skönt att få rensat här hemma..!

Ha en underbar onsdag...

Kram Marianne

Sjabbig men chic sa...

Åh, vad härligt att få gå omkring i ett rus! Det är precis vad jag skulle behöva nu;)

Kram Lisa

hönemor sa...

Hej du, har öronsusningen släppt nu? Låter gott med grovt bröd till burgarna. Puss o Kram.

Sjabbig men chic sa...

Jag vill bara önska dig en kanonhelg!

kramis Lisa

Sköna o Gröna Ting sa...

Eva..., önskar dig en underbar 1:a advent, njut och ha det gott!
Kramar till dig....