fredag 7 augusti 2009

Sista semesterdagen


Jag och tjejerna överraskade svärmor med denna marängsviss, skulle köra henne till jobbet på hennes födelsedag och passade på att komma lite för tidigt! Hon blev så glad över paket och fika stund :-)


Vi har fått så härligt väder, tänkte det kunde vara en kul grej att steka våfflor ute på altanen. Började bra, gick lite snett vid samarbetet syskonen emellan men fick till riktigt goda våfflor och en småkaka till efterrätt.




Gissa om jag är nöjd med tapeten! Svärfar kom och hjälpte oss få upp den, passar så fint till de målade väggarna. Nu är det bara lite målning av hyllor och lister kvar, sedan kan jag börja piffa :-)



TREVLIG HELG!
***

11 kommentarer:

lolla sa...

hejsan
jag börjar åxå jobba till veckan.förstår att svärmor blev överraskad.
verkligen snygg tapet,kul att få piffa lite nu sedan skulle jag tro.
ha en fin helg
lolla

gulle hexan sa...

hejsan..:)
åå vad fin å mustig tapet du fått upp:)
såå skön å läcker!!

å dina bakverk..aaahh det ser så frestande gott ut..!!
kram

promenader på landet sa...

Såå fin tapet! Det blev jättebra! Vad gulliga ni är som överraskar svärmor på födelsedagen! Jag börjar också jobba nu med blandade känslor! Må så gott! Kram från Maria

hönemor sa...

Hej du gumman min. Du valde rätt tapet tycker jag , blev jättefint. I morgon ska jag till Tollebols kvarn, blev inbjuden, dom tyckte jag hade lite annorlunda saker att sälja. Kram o Puss.

Sjabbig men chic sa...

Jättesnygg tapet. Det där blir riktigt ombonat och härligt nu till hösten. Ibland längtar man efter färg.
Som vanligt så är du en fresterska.

Kram Lisa

Lyktor och Tyg sa...

Så roligt för svärmor! Så snyg taper, jääteläckert.
kram Kristina

Mamms sa...

Vilken himla fin tapet. och marängsvissen ser god ut.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att det gick bra att börja jobba. Så gulligt av er att överraska svärmor, klart hon blev glad. Blri snyggt på övervåningen.

Kramar Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå så mysigt ni ser ut att haft det...så mycket smarrigt ni bjussa svärmor på;)))

kram Millemamsen♥

Jannice sa...

Den tapeten är underbar!!!

Sjabbig men chic sa...

Nu kikar jag in och önskar dig en kanonhelg!

kram Lisa