söndag 10 januari 2010

Söndag


Visst är det underbart med tulpaner, skönt med lite färgomväxling nu efter allt det röda ;-) undrar om jag måste måla om fondväggen... nej, det får skära sig lite :-)



Ser ju så fint ut, men jag drar mig för lågpromenader i kylan. Vi har sett på Harry Potter filmer, den sista ska vi hyra till helgen. Så bra de är, vi är helt bitna av de fantastiska filmerna! Lite otäcka är de förstås, men tillsammans under filten är det bara mysigt med lite skräck.


Diva har hittat en guldglittrande påse, den ska naturligtvis med in i buren.
Ha det bra!
***

10 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej Eva och vad fint med tulpaner på bordet! Guldpåse ser smaskigt ut att tugga på! Ha det så gott! Kram Maria

Sköna o Gröna Ting sa...

Tjingeling i vinteryran:)
Hoppas du haft en skön helg och tack för din góa kommentar hos mig!!!
Nu är det måndag, ny vecka och nya tag:)
Ha en underbar dag och så skickar jag med en massa värmande kramar....
Marianne

hönemor sa...

Hej du gumman min, vilka fina tulipaner du har fått, nu har jag gjort ett inlägg. Puss o kram.

Ingmarie sa...

Jag säger bara ÄNTLIGEN TULPANTID!
Då finns det hopp för mänskligheten igen....Nu ska jag ta jouren hos en sjuk liten häst!

Kramen

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

GOTT NYTT 2010!!
Hoppas du haft det härligt under helgerna!!
ÅÅ så söt liten Diva;)
Harry Potter är bra! Mysiga filmer!
2010 vintervita kramar till dig
~~Mamma ♥ Millan~~

Sjabbig men chic sa...

Harry Potter filmerna är helt underbara! Och lilla Diva är så himla underbar hon med!

Kramis Lisa

Anonym sa...

Klart du måste måla om fondväggen, hihi... nej jag skämtar bara. Jag är ju så inne i målning själv. Längtar efter tulpander är stark, snart, snart...

Diva är verkligen söööt!

Kramar Eva-Mari

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med tulpaner. Bara måste ha några hemma för att kunna njuta i kylan. Eran lilla Diva är ju så underbart söt.

Kram Ullis

Sjabbig men chic sa...

Vill bara kika in och önska dig en skön fortsättning på kvällen och en underbar torsdag!

kram Lisa

Sköna o Gröna Ting sa...

Diva.., vilken lite goding.
Trivs bra i sin bur ser jag och tar gärna med lite gosaker in i smyg:):)
Går det bra, har ni lärt känna varandra?

Nu skall jag försöka göra någon nytta här hemma, idag har jag bara sutiit på ändan vid datorn HELA dagen..., nä, skärpning!!
Ha en fortsatt skön dag vännen...
Kram
Marianne