tisdag 20 januari 2009

Datakrångel



Det är något som är knepigt, när jag vill lämna kommentarer på vissa bloggar så går det inte att få fram kontrollordet. Måste prata med maken som är "dataproffset" i familjen... Det är jättekul när man får respons från andra, så naturligtvis vill jag ge detsamma.

Är inbjuden på Tupperwear-party på lördag, det var längesedan jag var på ett sådant. En gåva var utlovad, undrar vad det kan vara. Har länge varit ute efter en minikanna att ha saft eller mjölk i. Hoppas att den finns med fortfarande.

Fick en bukett vita tulpaner idag, det är en av mina favoritblommor. Det är upplyftande med något nytt, amaryllisen blommar igen men jag uppskattar den inte lika mycket nu som i december. Julstjärnorna är fortfarande lika fina, tur att jag köpte vita...

Inga kommentarer: