fredag 16 januari 2009

Äntligen fredag!




Fick besök av mor och far efter jobbet. De hade köpt med släta semmelbullar, mandelmassa och grädde till fika, så underbart gott! Jag klarade mig utan sötsaker och kaffebröd i fyra dagar i allafall...Såg på tv4 komedi för en stund sedan,(jag gillar den kanalen skarpt!) det var ett avsnitt av "Skenet bedrar". Det är alltid uppiggande att se Hyacinth irra runt för att verka så perfekt och tjusig utåt sett, men lyckas alltid hamna i hemskt pinsamma situationer. Köpte dvd med hela säsong 1-2 i sommras. Den här veckan har ett annat favoritprogram visats varje kväll (Klovn), sååå kul!

2 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej Eva, tack så mycket för din rara kommentar hos mig, jag blir så glad vet du.
Det kommer att bli en underbar bok med såå mycket fina inspirationsbilder i.
Mmmm så gott det är med lite kaffebröd till fikat ändå.
Kram/Ingela.

hönemor sa...

Ja visst var det gott med lite fika! Kram mor.