torsdag 22 januari 2009

Torsdag




När jag kom hem hade tulpanerna rest sig upp, min skämtsamme make undrade om jag hade visat behagen;) .Då fick han lov att äta rester, nudelsoppa med korv! Se så osmaklig den ser ut, men med smörgås så smakade den riktigt bra. Ska faktiskt på mitt andra friskispass sen jul, det gäller att hitta formen innan badsäsongen börjar... Har använt "cykeln" han köpte vid jul, det är kul att se hur konditionen förbättras för varje gång! Den har pulsmätare och klocka m.m. funktioner så nu nästan vi tävlar om vem som orkar cykla längst. Tog ett kort på alla fina julkort innan det är dax att plocka bort dem. Vad tomt det blir i alla rum utan ljusstakar, tomtar, ljusslingor m.m....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen,
Vilken fin och inspirerande blogg du har! Tänker definitivt följa den för att få ta del av ditt liv trots att du bor så långt bort kära väninna!

Stor kram från Lena
(Gissa om jag längtar efter en fika hemma hos dig när jag ser allt smarrigt du bakar, hoppas att det kan bli snart!)

Åsa sa...

Hej!

Härligt med tulpaner. Soppan är säkert jättegod, vissa maträtter kan se så där oaptitliga ut men smaka underbart.

Vad duktig du är som kommit igång och tränat...här är det dåligt med det.

Ha en trevlig helg
Kram Åsa

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hejsan!
Ser att du kommit igång bra med bloggandet, såå kul!!

Visst är tulpaner fina, synd bara att de ger upp så fort, i varje fall hos mig gör de det =(

Trevlig Helg!
Kraam / Benita