fredag 23 januari 2009

Äntligen fredag!


Så skönt det är att komma hem till maken och ungarna efter jobbet, speciellt när han har beställt pizza! Har hållt mig från sötsaker ända tills fredagsfikan på jobbet, så nu väntar en belöning. Den innebär att jag letar ett (eller två) recept på nätet eller i receptsamlingen som jag vill baka på lördag:) Måste också säga att det var gôr kul på friskisgympan igår! Tack syrran för att du hakade på. Köpte terminskort så nu måste jag ju bara gå dit;) Tack för era kommentarer, det är jättekul att se att några läser min blogg. Stor kram till min underbara vän Lena!

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhhh vad gott med pizza!!!!
Du, jag har med börjat att träna, visst är det härligt!!!
Kraaaaam

Anonym sa...

Vad du är duktig..., friskis och inget gott i veckan!!!
Då är du bannimej värd en smarrig pizza och se till att baka något riktigt gott i helgen..., ett tips om du inte redan känner till henne...
Lisbeth Bagarstugan http://bagarstugan.blogspot.com/
FANTASTISKA BAKVERK!!!!
Ha en underbar helg.
Kram Marianne

Vardags-mirakel sa...

Hej, bagarstugan är en av mina absoluta favoritbloggare!Det går inte en dag utan att jag kollar hennes recept.Kram Eva:)