fredag 13 mars 2009

Fredag


Foto: Kotteshoppen

Nu är det fullt med snö igen, vårskor och jackor hänger i förrådet igen...Hoppas att det smälter undan fort som bara den. Jobbigt när väderleken skiftar så här...På jobbet hade vi sysselsättning i alla fall för vi gjorde en lång snömask. Målade på snön med vattenfärg, den fick ett gulligt ansikte och sex stycken barn fick plats på rad.




Har ont i hela kroppen, körde hårt på Friskis-gympan igår kväll. Vi fick lära oss lite nya steg kombinationer, hjälp vad trögfattad jag har blivit när det gäller koordinationen! Jag ser vad jag ska göra men kropp och hjärna samarbetar inte :-) Kul ändå konstigt nog. Nu ska vi ta tag i städningen, har halkat efter endel. Sparar det värsta till maken ;-)




Är så sugen, ska nog göra något med choklad imorgon. Svårt val ikväll: Let´s dance eller Så ska det låta...

***

4 kommentarer:

hönemor sa...

Hej på dig, hur går det med träningsvärken? Jag tycker du ska lägga dig i soffan och vila dig i kväll, så kan gûbben passa upp dig med det ena och det andra. Puss o Kram

Tant Janet sa...

Hej, vilken fin snögubbe. HA en bra helg.

Sjabbig men chic sa...

Låter som en bra dag ändå. Jag tillhör dem som älskar att ha träningsvärk. Då känns det att räningen har gjort nytta.
Chokladsugen till tusen blev jag nu.

Kram Lisa

♥ Fyra årstider sa...

Nu blev jag sugen på kladdkaka..kanske ska baka något gott idag.
Kram Lotta