lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dags kram på er!





Har haft trevligt besök av svägerskan med familj. De bor i Norge så dagen till ära bakade jag Norskt skolebrôd! Det är en av min favoriter när jag fikar på kondis. Fick receptet från bloggen Rosa maränger. Underbart väder har vi haft också, och jag fick trots allt påsen med överraskning i . Det var kaffe och tryffelchoklad! Maken fick en burk fetaostfyllda peperoni, ja han gillar sån´t. Barnen hade gjort så fina kort till oss och varandra. Skön lördag med mycket fika och trevligt sällskap, vad mer kan man begära!









***
Jaaaaaa! Heat och Måns gick vidare!

12 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Man blir ju så glad när barnen kommer med kort som de gjort själva. Här var det maken som fick choklad. Passade ju på att köpa lite åt mig själv också då, *s*.

Ha en bra alla♥dag!
Kram Ullis

Vardagens guldkorn sa...

Härliga bullar, förstår att de smakar smaskens! Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag! Kram Linda

hemtrevnad marie sa...

Å, så mycket vackert och gott här då!!!
Ja, visst gick rätt låtar vidare...fast jag älskade countrytjejerna också!!!
Men Lili och Sussie..hallå??!...och Amy som juryns val??!
kraaam

♥ Fyra årstider sa...

Önskar dig en skön kväll på alla hjärtans dag.
Kram Lotta

Sjabbig men chic sa...

Nej, man kan inte begära något mer!

Kram och god natt

Lisa

Husbilsresan sa...

Åh...dom bullarna såg verkligen goda ut....mmmm!
Trevlit med Norgebesök, kort och presenter.
Ha en skön söndag!
Kram/Gunn

Vit Gladiolus sa...

Åhhh brödet ser hur gott ut som helst!!
Kraaaaam

Gårdsromantik sa...

Så gott det såg ut!

Pralinerna också!

Kram Maud

strömmas sida sa...

Vilka goda bullar du frestar med här *ler*.

Mysiga presenter också.


kram
strömma

plingan sa...

Oj vad goda bullarna ser ut! Det verkar som ni hade en härlig Alla hjärtans dag.
Ha det!

tinna sa...

Skoleboller är en klar favorit här också! Har spenderat alla mina somrar i Norge under uppväxten så när jag hittade ett recept för några år sen var lyckan gjord! Dock äter jag inga kolhydrater just nu så det blir lite dåligt med bakandet...

Anonym sa...

Vad kul med skolebullarna!

Precis en sån ask med praliner från Gothenborg fick jag bla av maken i alla hjärtansdags- present.

Karin
Rosa maränger