söndag 8 februari 2009

Kunde inte låta bli...



Pajen smakade gott idag också, delade med mig till svärföräldrar och mina föräldrar när vi åkte runt på söndagsbesök. Det är glest mellan besöken under vinterhalvåret, synd för det är ju dem man håller så mycket av! På lördag är det Alla-hjärtans-dag, då får det nog bli lite extra gott till fika. Har några dagar på mig att klura ut det som tur är...Snart kommer mina karatetjejer hem, de är ju så coola i sina vita dräkter! Ska bli kul att få se vad de lärt sig i dag, ha det bra!

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Ser ju jättegott ut. Man blir verkligen sugen.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Ingela la la sa...

Vad roligt att du lämnat en kommentar hos mig så jag kunde hitta hit. Jättefin blogg du har!
Vilka härliga bakverk du visar, det riktigt rinner i munnen =)

Kram Ingela

hönemor sa...

Hej du pajen var väldigt god, det var lite tuggmotstånd, så en känner smaken bättre.Puss o kram. mor

hemtrevnad marie sa...

Å, himmel männska!....på denne bloggen får en väl använde haklapp när en titter in...sô möe gôtt ho baker jämt!!!!
kramis

www.mariante.se sa...

Åååå så mycket underbart att se på....tack för titten å välkommen till mej om du har lust!

Hanna sa...

Åh, det ser gott ut.
Så många fina bilder.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com