måndag 16 februari 2009

Måndag


Foto:Elsas Hem

Så var det måndag igen, gud vad fort dagarna går! Mår lite illa, kan det vara magsjuka eller stress eller bulle i ugnen...Har nog ätit för mycket av det goda under helgen...Fick trevligt besök av min syster och hennes guldklimpar efter jobbet, vi bor i samma stad men har svårt att få till besök så ofta som jag skulle vilja. Våra barn är helt galna när de är tillsammans, ljudnivån och stökighets-faktorn är i topp men vad gör det, de har ju så kul ihop! Åkte faktiskt skidor igår, det är ju riktigt kul! Ska försöka få med barnen en tur i skogen innan snön försvinner, det går nog om jag lockar med matsäck ;-)

Jag och yngsta dotter sydde en kanin för ett tag sedan, blev inspirerade av bilden ovan. Hm, törs inte visa resultatet...





***

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Klart du måste visa Kaninen!!!

Kram Maud

Underbara Jag sa...

Klart att det inte är en bulle i ugnen... Det är kaffet vôttnô!!!!

hönemor sa...

Hej dô det kanske är en bacillusk du har fått i magen.Kaninen måste du visa, har en sagt A får en säga B. Puss o Kram.

Mamma-Mu sa...

Hej!

Ja vi hade en toppen helg faktiskt! Önskar att alla helger var så här bra!
Vill även önska dej en trevlig vecka!

Kram Mimmi

Lyktor och Tyg sa...

Hej Skönt att åka skidor. Nu måste vi få se kaninen! Jag tror den är jättefin.
kram Kristina

www.nestorforlag.se sa...

vad sugen jag blev när jag såg dina bakverk, hi hi