torsdag 12 februari 2009

Torsdag


Nu är det pysselverkstad både hemma och på jobbet. Det är så klart Alla Hjärtans dags kort som ska knåpas ihop. Tjejerna har fullt upp, alla nära och kära ska ju få ett kort.

Ska snart byta om till "Friskis", hoppade ju över träningen förra veckan när hals och näsa var invaderade av baciller. Men måste bara visa vad jag bakat, måste ju ha något att bjuda mor och far på imorgon när de hälsar på.



Vad skönt det är att sitta en stund och bara titta in i lågan och låta tankarna fara som de vill.




*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är som pysslar och bakar och tränar! Själv har jag varit hemma med mina små stackars influensa-sjuka barn under veckan. Hoppas, hoppas jag slipper bli sjuk själv! Ser fram emot helgen, då ska jag baka!!

Kram Lena

hönemor sa...

Hej du vilken tid slutar du i morgon, vi kan ju inte missa den kakan. Ska inte glömma kvistar. Puss och kram

Sjabbig men chic sa...

Den där kakan ser verkligen jättesmaskig ut och ett fint hjärta har du gjort också!
Vet du, i morgon är det fredag den 13:e! hur tror du det kommer att gå?!

Kram Lisa

Lallis - liv och leverne sa...

Jag tänker liksom så det knakar. På vad jag ska hitta på här hemma till alla hjärtans dag. Men en tårta är ju inte alls fel:) Och barnen ville pyssla lite själva sa de.
Stor kram Lallis

Trollmor sa...

Mums, den kakan går nog rakt in i hjärtat... eller magen :-)
Tack för din gissning hos mig.
Önskar dig en mysig helg!
Kramar från en annan bokmal