fredag 20 februari 2009

Fredag


Foto: Hobbex


Idag var alla i familjen friska! Ja, förutom tv´n förstås...Men tror ni inte att maken lyckades ta reda på att garantin faktiskt gäller! Så nu är han och tv´n på väg till "doktorn", tio mil bort men vad gör man inte för sin käre vän ;-)




Så här såg sovrummet ut nyss...lägg märke till katten som ej vill vara med på bild ;-)


Så här ser det ut just nu, men är inte riktigt färdig. Letar efter fina lampor och avlastningsbord. Men överkastet från Ellos passar bra tycker jag.


Klädde om gamla kuddar med en stuvbit från köksgardinen, allt kan användas ;-)


Spegeln får stå för det lite mystiska och sensuella i sovrummet...


Törs inte dricka kaffe, men chokladen från alla hjärtans dag smakade fint.





Den här bilden föreställer tryffelchoklad och inget annat ;-)

***

10 kommentarer:

gulle hexan sa...

hallojs där:)
så fint du fixat med sovrummet..:)
roligt at få se...
tack för din kommentar hos mig..
hoppas eran tv kan få liv igen..

allt gott.:)

Anonym sa...

Moussen tycker jag absolut att du skall testa, så himla smarrig! Fast hallonmoussen är min personliga favorit! :-)

En variant av bananglassen skall jag faktiskt göra redan ikväll, har precis lagt in en banan i frysen som jag tänkte mixa med lite kakao, florsocker och någon matsked vaniljyoghurt tror jag! :-) Gott! Tack för den underbara inspirationen! :-)

tinna sa...

Sån där tryffel är bland det godaste jag vet!!! Även om den ser lite...misstänkt ut;-)

Fint sovrum du gör! Vi måste verkligen ta tag i vårt sovrum nu som ser ut som skräp eftersom det fram tills för nån månad sen var barnkammare...

Sjabbig men chic sa...

Vad du grejar och vad fint det blir! Chokladtryffel det är helt klart en favort!

Kram Lisa

hönemor sa...

Hej du vad fint du har gjort i sovrummet. Men den där chokladtryffel såg allt misstänksam ut??? Puss o Kram

plingan sa...

Det är ju så kul att göra om, ser jättefint ut!
Lite choklad gör magen glad.
Ha en skön helg du med
kram Pernilla

♥ Fyra årstider sa...

Det är så rolgt att göra om hela tiden.
Kram Lotta

Åsa sa...

Vad fint med de randiga kuddarna i sovrummet.

Kram Åsa

CharmKatti sa...

Klart jag ser att det är tryffel, det är ju bland det bästa som finns i godisväg!

Och frisk, vågar du säga det ordet?
Jag funderar på att bannlysa det.
ha det!

Vit Gladiolus sa...

Fina bilder!! Tryffelchoklades såg god ut!:)

Å katten är för gullig!!
Kraaam