torsdag 26 februari 2009

Torsdag



Den här fina plåtasken fick vi som tack för att vi passade en kompis katt för ett bra tag sedan, då var den även full av choklad...Jag har den jobbiga tiden på månaden då kroppen bara skriker efter den ljuvliga-, mörka-, söta-, sakta smältande på tungan -godsaken. Gick på gympan själv idag, syrran kände sig inte pigg. Krya på dig snabbt, kuligare när du är med :-)







Har en egen liten vrå under trappan, där jag kan sitta med en kopp te och läsa en god bok. Fick en bok härom dagen av maken och yngsta dottern. Har tidigare gått på Yoga och utövar det hemma ibland till döttrarnas förtjusning, det ser väl för lustigt ut när jag ligger med benen runt huvudet och pustar ut luften samtidigt som jag låter : "tchiiiiiiiiii!" Så dottern tyckte att den här borde passa mig....




SAKNAR MINA BARN!

***

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Va?! Kan du ligga med benen runt huvudet? Att luften måste pustas ut då låter inte så konstigt.
Om jag la benen runt huvudet så skulle någon på akuten få hjälpa mig att knyta upp mig.

Kram Lisa

Ullis/Leva på landet sa...

Har precis börjat på yoga men hoppade över i kväll eftersom vi är lediga. Så underbar burk du fick.
Kramisar Ullis

Daniel sa...

Vilken nostalgisk tjusig box!!

♥ Fyra årstider sa...

Tittar in och önskar dig en skön helg
Kram Lotta